FAQS
Τι γίνετε σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος εντός εγγύησης?
Σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος εντός εγγύησης πρέπει να επικοινωνήσετε με κάποιον επίσημο μεταπωλητή ή με τον επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα (BLK ΕΠΕ). Θα ελεγχθεί αν έχει γίνει καλή χρήση και τότε θα αντικατασταθεί με νέο προϊόν ή θα επισκευαστεί χωρίς χρέωση.
Που μπορώ να επισκευάσω ένα προϊόν της Saramonic?
Αν έχετε κάποιο προϊόν που έχει υποστεί βλάβη πρέπει να επικοινωνήσετε με κάποιον μεταπωλητή ή με τον αντιπρόσωπο της Saramonic στην Ελλάδα (BLK ΕΠΕ). Θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα για να βρείτε λύση στο πρόβλημά σας.
Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα της Saramonic;
Η εγγύηση των προϊόντων της Saramonic είναι ένας χρόνος.
Που μπορώ να αγοράσω Saramonic Προϊόντα;
Μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο "Μεταπωλητές" για να δείτε όλα τα επίσημα καταστήματα μεταπώλησης.